Plantning af Kongens All├®

N├Ñr Kongeall├®en den 4. maj skal plantes, er der ogs├Ñ feststemning p├Ñ Genforenings- og Gr├ªnsemuseet.
Museet lukker i dagens glade anledning d├©rene op – og holder ├àbent Hus for de godt to tusinde mennesker, som forventes til PLANT-ET-TR├å┬┤s folkegave-arrangement.
Museet holder ├Ñbent fra 10 – 13 og igen fra 14 – 15. Bestyrelsen h├Ñber, at rigtig mange vil benytte lejligheden til at bes├©ge museet – og hente inspiration til senere sommerudflugter med hjem – hvorfra i landet man nu end kommer.
Museet f├Ñr p├Ñ dagen ogs├Ñ royalt bes├©g, idet HKH Prinsesse Benedikte – f├©r hun tager videre – har ├©nsket at se Genforenings- og Gr├ªnsemuseet. Bestyrelsen vil tage imod Prinsessen ved museets hovedindgang. Prinsessen – med f├©lge – ledsages herfra af bestyrelsen op til museet, hvor bestyrelsesmedlem Lorenz Asmussen vil vise rundt. Inden Prinsessen drager videre vil museets gaver – et st├©ttebevis – og et stort honningkagehjerte – blive overrakt Prinsessen.
Plant et Tr├ª┬┤s program for dagen i ├©vrigt kan l├ªses p├Ñ organisationens hjemmeside: www.plant-et-trae.dk