Pigen på den hvide hest

en livsberetning og et lille stykke Danmarkshistorie
Ovenst├Ñende er titlen p├Ñ et lille h├ªfte, som kan k├©bes p├Ñ Genforenings- og Gr├ªnsemuseet. Forhistorien er f├©lgende:
Eli Fredskilde har valgt en alternativ m├Ñde at st├©tte museet p├Ñ, idet hun har for├ªret Genforenings- og Gr├ªnsemuseet 1000 ekspl. af et lille h├ªfte – som er en udgivelse af hendes mormors – Elisabeth Brarens – dagbogsnotater. Eli Fredskildes mor hed Johanne Herlak – og det var hende, som Kongen l├©ftede op p├Ñ sin hest under det ber├©mte ridt over den gamle gr├ªnse.
Hæftet på 28 sider er illustreret.
Salget af det lille h├ªfte, som er udgivet med st├©tte fra Alving-Fonden skal underst├©tte museets drift, har Eli Fredskilde besluttet. H├ªftet kan k├©bes p├Ñ museet – eller ved skriftlig bestilling til Genforenings- og Gr├ªnsemuseet, Box 58, 6070 Christiansfeld. Vi har ikke mulighed for EAN-fakturering. Medsend derfor venligst oplysning om leveringsadresse samt en crossed check p├Ñ 40,- kr. til betaling for 1 h├ªfte, porto og leveringsomkostninger.
Anbefaling:
H├ªftet kan ogs├Ñ bestilles – og betales – sammen med Deres st├©ttebevis for 2007 – blot De ved rubrikken ÔÇ£ANDETÔÇØ p├Ñ medsendte girokort p├Ñskriver h├ªftets titel.
Kan anbefales som en god gaveid├®.