S├©ndag den 13. juni – en stor dag

S├Ñ er vi klar til den store dag – s├©ndag den 13.6. ved Frederiksh├©j et par kilometer nord for Christiansfeld.
Museets have er s├Ñ flot som aldrig f├©r. Gr├ªnsestenene er malet op, galgerne med henvisning til Gr├ªnsestien er ligeledes nymalede, museets P-plads er nyrevet og lindetr├ªerne med nummererede messingskilte er f├ªrdigmonterede. P├Ñ foto ses billedhugger Flemming Jarle i f├ªrd med at placere skulpturen det rigtige sted.
De gaver, som pr├ªstedatteren fra Aastrup, Johanne, fik af HM Kong Christian X, det ber├©mte foto af Kongen og Johanne i en flot s├©lvramme, armb├Ñndet og s├©lvopsatsen med Christian X┬┤s monogram, kan ses udstillet p├Ñ Genforenings- og Gr├ªnsemuseet fra 13.6. til og med 19.6.2021.
Johannes datter, som skal overrække blomster til Dronningen, hentes og bringes i dagens glade anledning ved museets foranstaltning.
I Christiansfeld sker der også en hel masse på dagen. Se mere i Christiansfeld Avis og Kolding Ugeavis.