Genforenings- og Grænsemuseet udstiller i Flensborg

?
Kristian Langborg Hansen orienterer en gæst på udstillingen

Genforenings- og Gr├ªnsemuseet deltager i dagene 10. til 30. oktober p├Ñ Det danske Centralbibliotek, Norderstr. 59, i Flensborg i udstillingen “SLESV├ìA2015 -┬á Museumslandskab SlesvigÔÇ£.

Ved dette dansk- og tysksprogede arrangement┬ápr├ªsenteres 24 sm├Ñ museer┬áfra omr├Ñdet mellem Konge├Ñen og Ejderen. Bl.a.┬ákan man m├©de S├©nderjyllands Radiomuseum,S├©nderborg, ┬áÔÇØHaus PetersÔÇØ – den historiske k├©bmandsbutik fra Nordfrisland, landsbymuseet Hanved, og┬á22 andre museer, som┬áudstiller og┬áorienterer om sig selv.
Udstillingen er ├Ñben fra 10. oktober til 30. oktober – mandag til fredag – fra kl. 9 – 19 og l├©rdag fra kl. 9 – 14. Adgang til udstillingen er gratis.
Her kan man lade sig overraske af den slesvigske mangfoldighed i museumslandskabet og måske få inspiration til kommende udflugtsmål. Nærmere oplysninger på Biblioteket i Flensborg på telefon: +49 461 86 97 141.
Ved ├Ñbningen af udstillingen deltog fra Genforenings- og Gr├ªnsemuseet┬á Knud Erik Dinesen, Kristian Langborg-Hansen og Kaj G. Nielsen. Det er Kristian Langborg-Hansen, som ses p├Ñ billedet – sammen med en bes├©gende g├ªst.