4.Quizaften: STOR TAK

sender museets bestyrelse til:

Teatret M├©llen, Haderslev ÔÇô for l├Ñn af scene

Honningkagehuset for 4 flotte honningkagehjerter til panelet

Forfatter, advokat og suppleant i museets bestyrelse, Jonas Thygesen for 5 af hans b├©ger ÔÇØKUN LEGET├ÿJ I DERES H├åNDER, som han sponserede

J├©rgen Ibenfeldt – fotografering

AV-teknik, Haderslev ÔÇô for teknik og elektronik u.b.

Den gamle Gr├ªnsekro – for husly og en god kaffeaftale

Pressen ÔÇô for den flotte pressed├ªkning

Sydbank Kolding/Haderslev og Danske Bank ÔÇô for billetsalgsindsats

Vores dygtige pianist Bente Ibenfeldt og de 4 modige paneldeltagere

De bestyrelsesmedlemmer, som har givet en h├Ñnd med, s├Ñ aftenen bare forl├©b planm├ªssigt..

Desuden alle de, som jeg ikke her blev nævnt

alle vore veloplagte tilh├©rere

– og s├Ñ naturligvis fantastiske Frode Munksgaard, vores dygtige quiz-master, med tak for indsatsen ÔÇô og de rigtig mange timer, han har brugt b├Ñde solo ÔÇô og sammen med os. Som eneste betingelse for at lege med, uden honorar, forlangte Frode Munksgaard, at der skulle v├ªre et p├ªnt overskud til museet efterf├©lgende. Det har vi f├Ñet. Og mere til. B├Ñde i kroner og ├©rer ÔÇô men sandelig ogs├Ñ i PR. Dertil en herlig aften. Vi har aldrig et ├©jeblik v├ªret i tvivl om, at Frode Munksgaard ÔÇô sammen med de 2 borgmestre og 2 museumsinspekt├©rer ÔÇô kunne og ville levere varen.

Tak for en aften, vi vil huske længe.