• 495,- kr. for et festligt tilbud!

For 495,- kr. kan en festarrangør nu invitere op til 100 gæster med ind på Genforenings- og Grænsemuseet.
    Museet har med Den gamle Grænsekro – beliggende lige overfor museet – indgået en aftale om, at kromanden kan videreformidle dette tilbud til de mennesker, som bestiller festen på kroen. F.eks. til runde fødselsdage, sølvbryllup, konfirmation m.v.

Indenfor museets ordinære åbningstid kan festens deltagere derefter – med en til dagen fremstillet specialbillet – komme og gå, som de vil. Ligger festen uden for normal åbningstid, åbnes museet i en time for gæsterne. Åbningstidspunktet aftales med festarrangøren, der typisk vil bruge museumsbesøget som en anderledes strække-ben-pause under festen. Også private festarrangører i området kan indgå denne aftale med museet.

Arrangementet er allerede afviklet flere gange – med stor tilfredshed fra arrangørernes side. Festdeltagerne fik en god oplevelse – og en sjov souvenir (billetten) med hjem