MUSEETS NYHEDSBREV UDSENDT

I disse dage udsendes omkring 700 breve indeholdende “Nyhedsbrev 2011” til Genforenings- og Gr├ªnsemuseets st├©ttemedlemmer, potentielle st├©ttemedlemmer, venner af museet m.fl.
Nyhedsbrevene blev i sidste uge pakket og gjort klar til postal udsendelse af den samlede bestyrelse ved et hyggeligt aftenm├©de.. En stor del af brevene ekspederes dog som “fodpost”, idet mange af de lokale forsendelser udbringes af bestyrelsen og museets venner, s├Ñ man kan spare lidt p├Ñ driftsbudgettet. Museets bestyrelse h├Ñber p├Ñ, at der igen i ├Ñr bliver taget godt imod Nyhedsbrevene og de indlagte girokort. Bestyrelsen h├Ñber tillige p├Ñ, at man i 2011 kan n├Ñ op p├Ñ samme niveau som i 2010 – nemlig knap 400 betalende st├©ttemedlemmer.
Nyhedsbrevet 2011 fort├ªller bredt om museets aktiviteter – men det ligger i sagens natur, at 90-├Ñrs jubil├ªet for Genforeningen fylder rigtig meget i Nyhedsbrevet.
├ÿnsker man at st├©tte museet med et st├©ttemedlemsskab, som koster 100 kr. for 2011, kan man sende en mail til info@genforeningsmuseet.dk eller ringe p├Ñ 2283 1879.