• MUSEETS NYHEDSBREV UDSENDT

Udgivet den 18. januar 2011

I disse dage udsendes omkring 700 breve indeholdende “Nyhedsbrev 2011” til Genforenings- og Grænsemuseets støttemedlemmer, potentielle støttemedlemmer, venner af museet m.fl.
    Nyhedsbrevene blev i sidste uge pakket og gjort klar til postal udsendelse af den samlede bestyrelse ved et hyggeligt aftenmøde.. En stor del af brevene ekspederes dog som “fodpost”, idet mange af de lokale forsendelser udbringes af bestyrelsen og museets venner, så man kan spare lidt på driftsbudgettet. Museets bestyrelse håber på, at der igen i år bliver taget godt imod Nyhedsbrevene og de indlagte girokort. Bestyrelsen håber tillige på, at man i 2011 kan nå op på samme niveau som i 2010 – nemlig knap 400 betalende støttemedlemmer.
    Nyhedsbrevet 2011 fortæller bredt om museets aktiviteter – men det ligger i sagens natur, at 90-års jubilæet for Genforeningen fylder rigtig meget i Nyhedsbrevet.
    Ønsker man at støtte museet med et støttemedlemsskab, som koster 100 kr. for 2011, kan man sende en mail til info@genforeningsmuseet.dk eller ringe på 2283 1879.