Mandelgave og julemand

├àrets mandelgave ÔÇô eller julegave – til sm├Ñ og store

Genforenings- og Gr├ªnsemuseets nye udgivelse: ÔÇØGenforeningen 1920 ÔÇô en historisk fort├ªlle- og malebog for familiens store og sm├ÑÔÇØ, s├ªlges den 4. december i SuperBest i Christiansfeld. Prisen er 40 kr. pr. stk ÔÇô eller 3 for 105,- kr.

Malebogen ÔÇô fortalt og tegnet af Leif Gr. Thomsen – er en oplagt id├® til ├Ñrets mandelgave ÔÇô eller julegave – til alle aldersklasserÔǪ.. Repr├ªsentanter for Genforenings- og Gr├ªnsemuseets bestyrelse og forfatter/tegner Leif Gr. Thomsen st├Ñr klar til at s├ªlge maleb├©gerne til dig fra kl. 10 ÔÇô 15.

M├Ñske kan Leif Gr. Thomsen overtales til at skrive en hilsen i museets malebog ÔÇô som allerede har begejstret prinser og prinsesse p├Ñ Amalienborg og Schackenborg.

Hils på Genforenings- og Grænsemuseets julemand

Samtidig┬á vil man kunne hilse p├Ñ museets helt egen julemand ÔÇô alias kustode Per Wive. Julemanden, som har sm├Ñ overraskelser til b├©rnene, finder man inde i butikken. De voksne skal heller ikke snydes. I l├©bet af dagen har julemanden og bestyrelsen┬ánemlig ogs├Ñ overraskelser til de voksne. I gennemsnit vil der v├ªre en overraskelse til de voksne hvert 20. minut.

K├©b Genforenings- og Gr├ªnsemuseets st├©ttebevis 2012 den 4.12. ÔÇô og spar giroudgiften

Repr├ªsentanter for Genforenings- og Gr├ªnsemuseets tager imod bestillinger af museets st├©ttebevis for 2012. St├©ttebeviset giver st├©ttemedlemmerne gratis adgang til museet indenfor normal ├Ñbningstid i hele 2012. Prisen for et st├©ttebevis i 2012 er blot 150 kr. For dette bel├©b er man med til at sikre Genforenings- og Gr├ªnsemuseets fortsatte formidling af den store begivenhed i danmarkshistorien, som Genforeningen i 1920 var.

Bliv kustode ÔÇô eller ad hoc-medarbejdende museums-ven

Skulle man g├Ñ rundt med en dr├©m om at blive kustode p├Ñ museet ÔÇô eller p├Ñ anden vis have lyst til en gang imellem at st├©tte museet som aktiv museumsven ved museets aktiviteter ÔÇô er man ogs├Ñ velkommen til en snak med bestyrelsen den 4.12. i SuperBest. Vi kan altid bruge hj├ªlpsomme h├ªnder.

Forfatter og tegner Leif Gr. Thomsen i en stille eftertænksom stund