• ÅBNINGSTIDER, PRISER m.m. – 2022

tlf. + 45 7557 3003
    www.genforeningsmuseet.dk
    info@genforeningsmuseet.dk

ALLE OPLYSTE ÅBNINGSTIDER OG INDGÅEDE AFTALER OM GRUPPEBESØG ER GIVET MED FORBEHOLD FOR DEN TIL ENHVER TID VÆRENDE CORONA-SITUATION OG DERAF FØLGENDE MULIGE AFLYSNINGER.

ÅBNINGSPERIODER i 2022:
    Påske:
    14.4. til 18.4.2022
    Sommer:
     1.6. til 31.8.2022.
    Alle week-ends i september måned 2022
    Efterårsferien: 15.10. til 23.10.2022
    I OVEN NÆVNTE ÅBNINGSPERIODER er museet åbent dagligt fra kl. 10 til 17. –MANDAGE LUKKET.

MUSEET ER LUKKET FOR ALLE BESØG I JANUAR 2022

PRISER – Entré

Voksne: 40,- kr. pr. person
    Børn under 15 år: Gratis adgang

GRUPPER
     modtages kun ved forudbestilling på museets e-mail – eller på telefon 22831879. Bestilling: minimum 3 uger før besøg. Skriftlig bekræftelse på reservationen skal medbringes ved besøget.

GRUPPEPRISER I MUSEETS NORMALE ÅBNINGSTIDER:
    Grupper (over 20 personer):  30,- kr. pr. person, såfremt der betales samlet for alle af f.eks. gruppelederen.
    Grupper (under 20 personer): 40,- kr. pr. person, såfremt der betales samlet for alle af f.eks. gruppelederen.
    Ønskes videointro med egen museumsvært under besøget  tillægges prisen 300 kr.

GRUPPEPRISER UDEN FOR MUSEETS  ÅBNINGSTIDER).
    STARTPRIS 400,- kr. (ekstraordinær åbning, videointroduktion til museet og egen museumsvært under besøget  –  obligatorisk) Hertil kommer deltagerafhængig entré, således:

INTRODUKTION til museet og udstillingens “highlights”/rariteter foretages altid af museets egne museumsværter.
    På storskærm vises fotos af – og fortælling om – museet, museets udstilling og highlights, mens den besøgende gruppe sidder behageligt ned og kan koncentrere sig om at se – og lytte. INTROen varer 20 minutter – derefter mulighed for spørgsmål om INTRO-videoen 5 – 10 minutter afhængig af gruppen selv. Samlet tidsforbrug til INTRO op til ca. 30 minutter.
    Efterfølgende går gruppen på individuel opdagelse i udstillingen, mens en eller to af vore dygtige museumsværter bevæger sig rundt i udstillingen for at svare på spørgsmål – og supplerende gerne uddyber fortællingerne om de forskellige effekter.
    Til et gruppebesøg med introduktion bør der ikke afsættes mindre end 1 time og 15 minutter.

Vedr. betaling: Vi tager ikke imod Dankort – men MEGET gerne MobilePay – og kontantbetaling, naturligvis. Betaling modtages helst på besøgsdagen af gruppelederen, når gruppen ankommer.

Overførsel af beløbet fra bank til museets bankkonto:
    Bankens reg. nr.: 9743 – og kontonr.: 0622834

Betaling af indbetalingskort:

Udfyld kodelinien med 01 og kontonr.: 0622834

MobilePay:

93804
    Medsend venligst en af følgende oplysninger, når du sender din MobilePay betaling afsted til museets bank:
    – Entré
    – Gruppebesøg